service
bestellen
verzending en bezorging
ruilen en retourneren
veilig winkelen
veelgestelde vragen
account aanmaken
betalen
winkel
amsterdam
asahi sports
over asahi
nieuwsbrief
contact
klantenservice
veelgestelde vragen
klantenservice
Is je bestelling om wat voor reden niet aangekomen? Twijfel je wellicht of je bestelling nog wel aankomt? Wacht je misschien al te lang op je bestelling? Via bestelling volgen, kun je achterhalen waar je bestelling zich op dit moment bevindt. Kun je hiermee helemaal geen informatie ophalen over je bestelling? Stuur ons dan direct een mailtje naar klantenservice@asahisports.nl en vermeld hierbij je naam en bestelnummer.
Geen gedoe, makkelijk en snel je sport artikelen bestellingen zonder vertragingen. Laat de optie “account aanmaken” leeg in het afrekenveld en je kunt hierna afrekenen als nieuwe gast. Asahi gebruikt je gegevens alleen voor het afrekenproces en de eindfactuur.
Wil je je bestelling graag afhalen in de winkel of hebt je gekozen voor afhalen bij het afrekenen van je bestelling? Zodra je je bestelling voldaan hebt ontvang je automatisch bericht wanneer je bestelling klaar ligt in de winkel in Amsterdam | Overtoom 360 | 1054 JG. Klik hier voor de openingstijden.
Wanneer je een artikel of bestelling wilt retourneren kun je via de retourneren pagina makkelijk een retour aanmelden. Houdt hierbij je postcode en ordernummer bij de hand.
Wanneer je er voor kiest bij het afrekenen om je bestelling thuis te laten bezorgen, betaal je € 3,95 aan verzendkosten op alle artikelen met een gewicht tot 23kg. Bij artikelen zwaarder dan 32kg wordt er op basis van het totale gewicht van de bestelling een prijsberekening gemaakt aan de hand van onze eigen bezorgdienst.
snel contact
klantenservice@asahisports.nl
gebruik de chatfunctie
nog sneller…bel 088 606 98 98

_
over asahi sports
• contact opnemen
• inschrijven voor onze nieuwsbrief
• over asahisport.nl
• vacatures
_
ruilen en retourneren
• retour aanmelden
• retour verzendlabel
• voorwaarden bestelling retourneren