Levertijd: 1-2 dagen            Gratis afhalen in de winkel        Sinds 1974        Officieel Windy® verkooppunt

Veelgestelde vragen

Alle informatie met betrekking tot onze producten of diensten vindt u hier.

Algemeen

In ons privacy statement kun je alles hierover lezen.

Zodra je de melding “uitverkocht” ziet staan is dit artikel niet meer leverbaar. Indien een artikel tijdelijk niet leverbaar is zal dit worden aangegeven. Je kan het artikel dan wel bestellen en zodra het binnen is wordt het artikel naar je verstuurd.

Omdat de Asahisports-winkels allemaal zelfstandige ondernemers zijn kan het zijn dat er tussen de winkels en ook tussen de winkels en de webshop prijsverschil zit op een artikel. Dit geeft géén recht op de laagste prijs in elke winkel.

Mocht het zo zijn dat je bestelling in meerdere zendingen wordt geleverd dan heb je daar bericht van gekregen van ons. Is dit niet het geval stuur dan een e-mail naar klantenservice@asahisport.nl met daarin het ordernummer en de artikelen die je mist.

Alle inhoud met betrekking tot algemene voorwaarden vind je hier.

Je kunt bestellen via Asahisports zonder een account aan te maken. Echter adviseren wij het aanmaken van een account om te kunnen genieten van de voordelen als geregisterde gebruiker.

Wanneer je jouw wachtwoord bent vergeten klik je hier op Wachtwoord vergeten of klik je onderin het inlogscherm op wachtwoord vergeten.

Dit is in principe niet mogelijk. Mocht dit onverhoopt toch voorkomen dan wordt er door de klantenservice contact met je opgenomen.

Je kan jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling. Ook staat deze vermeld bij jouw betalingskenmerk. Wanneer je een account hebt aangemaakt op de website kan je het ordernummer ook vinden in ‘Mijn Account’.

Wij streven naar de beste kwaliteit van onze artikelen en betreuren het ten zeerste wanneer wij niet aan die eisen voldoen. Wij adviseren je, als je toch een klacht hebt, om een e-mail te sturen naar klantenservice@asahisport.nl met daarin een duidelijke omschrijving van de klacht. Mocht het betrekking hebben op een beschadigd artikel dan verzoeken wij ook om (indien mogelijk) een foto van het beschadigde artikel mee te sturen. Je ontvangt vervolgens zo snel mogelijk reactie.

Mocht je een bestelling geplaatst hebben en geen bevestigingsmail hebben gekregen, dan verzoeken wij je om je gegevens te mailen aan klantenservice@asahisports.nl. Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord van ons.

Als je op een specifiek artikel klikt dan zie je in welke maten het product beschikbaar is. Een product dat niet beschikbaar is verschijnt in principe niet in de webshop.

Het is niet mogelijk online een artikel te bestellen dat niet in onze webshop staat.

Het kan voorkomen dat er in de winkel artikelen worden aangeboden die niet verkrijgbaar zijn in de webshop. Ook is het mogelijk dat er artikelen alleen maar in de webshop verkrijgbaar zijn en niet (meer) in de winkels. Dit zijn de zogenaamde artikelen die exclusief online verkrijgbaar zijn of zijn uitverkocht in de winkels.

Je kan een e-mail sturen naar klantenservice@asahisports.nl en dan zullen wij er voor zorgen dat je kosteloos een nieuw artikel opgestuurd krijgt en het retourneren met je afhandelen.

Alle winkels van Asahi Sports zijn zelfstandige ondernemers. Dit betekent dat tot op zekere hoogte elke winkel zelf de prijs mag bepalen voor artikelen. Dit kan de oorzaak zijn dat artikelen in de webshop duurder zijn dan in de winkel.

Alle winkels van Asahi Sports zijn zelfstandige ondernemers. Dit betekent dat op zekere hoogte elke winkel zelf de prijs mag bepalen voor artikelen. De webshop is daar ook onderdeel van en het kan daardoor voorkomen dat een artikel in de webshop goedkoper is dan in de winkel bijvoorbeeld door SALE.

Mijn Account

Je kunt inloggen met de combinatie e-mailadres en wachtwoord. Om te kunnen inloggen met je e-mailadres, moet je al wel eerder een account hebben aangemaakt.

Je kunt een account aanmaken door rechts boven in het scherm te klikken op ‘ Registreren’ of door te klikken op ‘Account aanmaken’.

Let op hoofdletters en kleine letters bij het invoeren van je wachtwoord. Staat de Caps Lock-toets niet aan? Mocht het nog steeds niet lukken om in te loggen, ga dan naar ‘Wachtwoord vergeten’ en vraag een nieuw wachtwoord aan.

Nee, dit is niet noodzakelijk, maar wel aan te raden. Door een account aan te maken doorloop je sneller het betaalproces, kun je meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Als je inlogt onder ‘Inloggen’, kun je onder ‘Mijn Account’ je gegevens wijzigen of gegevens toevoegen.

Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je naar ‘Inloggen’ gaan en daar op ‘Wachtwoord vergeten’ klikken. Je vult je e-mailadres in en ontvangt dan een nieuw wachtwoord.

Om je account te verwijderen kun je een e-mail met je gegevens sturen naar klantenservice@asahisports.nl en wij verwijderen je account.